A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Вапнярська громада
Вінницька область, Томашпільський район

Аналіз регуляторного впливу Проекту рішення Вапнярської селищної ради “ Про встановлення податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки на території Вапнярської об’єднаної територіальної громади на 2018 рік ”

Аналіз регуляторного  впливу

Проекту рішення  Вапнярської селищної ради “ Про встановлення податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки на території Вапнярської об’єднаної територіальної громади на 2018 рік ”

 

Проект рішення Вапнярської селищної ради  «Про встановлення податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки на території Вапнярської об’єднаної територіальної громади на 2018 рік» розроблений відповідно до Податкового кодексу України.

Проект рішення Вапнярської селищної ради «Про встановлення податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки на території Вапнярської об’єднаної територіальної громади на 2018 рік» розроблено з метою  поповнення  бюджету селищної ради, зміцнення матеріальної і фінансової бази місцевого самоврядування, сприяння соціально-економічного розвитку Вапнярської об’єднаної територіальної громади на 2018 рік.

  1. Визначення та аналіз проблем, яку буде розв’язано  шляхом регулювання.

Проектом рішення передбачається затвердження податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки, що  створює  умови для надходження до бюджету селищної ради коштів одержаних  від сплати податку на території Вапнярської об’єднаної територіальної громади на 2018 рік.

  1. Обгрунтування  прийняття  регуляторного акта.

Встановлення податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки на території Вапнярської об’єднаної територіальної громади на 2018 рік відповідно до Податкового Кодексу України забезпечить збільшення надходжень до селищного бюджету.

Основною метою  прийняття  відповідного рішення є виконання  місцевого бюджету  та ефективне  використання  коштів для виконання  Програми  економічного та  соціального  розвитку  Вапнярської об’єднаної територіальної громади, забезпечення  прозорості  та відкритості  надходження  та  використання  коштів  бюджету.

За умови невстановлення податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки рішенням селищної ради, відповідно до Податкового кодексу України, даний податок  буде нараховано за мінімальними ставками, що призведе до втрат селищного бюджету. Це суперечить регуляторним принципам.

 

3. Визначення та оцінка  альтернативних  способів  досягнення  встановлення  цілей.

В якості альтернативи до запропонованого регулювання можна розглянути збереження існуючої ситуації та не приймати Рішення «Про встановлення податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки на території Вапнярської об’єднаної територіальної громади на 2018 рік». Така альтернатива є неприйнятною в зв’язку з тим, що в даному випадку відповідно до норм Податкового Кодексу України,  такий податок до прийняття рішення справлятиметься виходячи з норм цього Кодексу із застосуванням мінімальних ставок, що не сприятиме наповненню селищного бюджету.

У той  же час обраний спосіб досягнення встановлених цілей є раціональним :

– оскільки забезпечує принципи  державної регуляторної політики;

– досягнення  цілей  державного  регулювання;

– забезпечує реалізацію потреб у вирішення проблем місцевого значення;

– встановлює порядок нарахування і сплати та розміри ставки єдиного податку, який надходить до місцевого бюджету.

Таке Рішення сприятиме створення фінансової основи самодостатності територіальної громади.

4. Механізм, який пропонується  застосувати для розв’язання  проблеми і  відповідні  заходи.

Згідно Податкового кодексу України до повноважень селищної  ради належить прийняття рішення про встановлення місцевих податків та зборів на території селищної ради. Зробити це можливо за рахунок прийняття відповідного рішення Вапнярської селищною радою. Запропонований спосіб досягнення цілі є єдиним і безумовним щляхом вирішення проблеми і ґрунтується на загальнообов’язковості виконання всіма учасниками правовідносин у системі оподаткування норм прийнятого  рішення на території Вапнярської об’єднаної територіальної громади на 2018 рік.

Після прийняття зазначеного рішення на території Вапнярської об’єднаної територіальної громади на 2018 рік з питань  оподаткування відповідатимуть вимогам чинного законодавства .

  1. Обгрунтування  можливості  досягнення  визначених цілей  у разі  прийняття  регуляторного акту.

Ймовірність досягнення  цілей  ґрунтується  на високій  мотивації фізичних та юридичних осіб громади стосовно виконання вимог акту, яка полягає у:

  • простоті та доступності положення ;
  • простоті виконання вимог положення;
  • врегулювання прав і обов’язків фізичних і юридичних осіб на яких  поширюється данне положення ;

Можлива  шкода  у разі  настання  очікуваних  наслідків  дії акту  не прогнозується.

  1. Визначення  очікуваних  результатів  прийняття  регуляторного акта.

У разі запровадження запропонованого проекту рішення селищної ради очікується наступний результат:

  1. Відповідність податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки діючому законодавству, зокрема Закону України “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності” , Податкового кодексу України зі змінами та доповненнями.
  2. Надходження  коштів до місцевого бюджету з метою їх подальшого спрямування на соціально – економічний  розвиток територіальної громади та ремонт об’єктів соціальної сфери.
  3. Часткове виконання  Програми   економічного та  соціального  розвитку  Вапнярської об’єднаної територіальної громади.

 

  1. Обгрунтування  строку  чинності  регуляторного акту.

З моменту набрання чинності даного проекту рішення термін дії 1 рік .

 

8. Показники ефективності регуляторного акта.

1. Збільшення надходжень до селищного бюджету внаслідок прийняття запропонованого проекту рішення Про встановлення податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки на території Вапнярської об’єднаної територіальної громади на 2018 рік.

 

9. Відстеження  результативності

Для відстеження  результативності  рішення Вапнярської селищної  ради  відповідно до статті 10 Закону України “Про засади регуляторної політики у сфері господарської діяльності ” буде застосовано аналіз  статистичних даних,  даних бюджетної та податкової  звітності.

Терміни відстеження результативності дії запропонованого проекту рішення селищної ради встановлені :

– базове – до дня набрання чинності регуляторного акту ;

– повторне – через  рік після набрання  чинності регуляторного акту ;

з моменту закінчення заходів  з повторного  відстеження результативності цього акту .

 

Секретар селищної ради                                                Ю.О. Побережний

gromada.org.ua

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь